John van Woesik, een ambassadeur van “formaat”


John van Woesik, een ambassadeur van “formaat”
Print Friendly, PDF & Email

Ammerzoden – Slager John van Woesik, de eigenaar van Traiteurslager Aarts is donderdag 2 juli geïnstalleerd als ambassadeur van Heyde Hoeve, de producent van eerlijk en duurzaam Duroc varkensvlees. En daarmee heeft Heyde Hoeve zowel letterlijk als figuurlijk een ambassadeur van formaat. John van Woesik is namelijk geen kleintje en dat geldt tevens voor zijn prachtige zaak. Een winkel die volledig up-to-date is met een warme ambachtelijke uitstraling en een fraaie toonbank. In de toonbank ligt naast het malse rundvlees het heerlijke Duroc varkensvlees van Heyde Hoeve. Vers vlees aangevuld met een ruim aanbod van verse maaltijden en specialiteiten. De maaltijden, pizza’s en broodjes worden allemaal zelf gemaakt.

Lekker stevig vlees

Het aantrekkelijk gepresenteerde Heyde Hoeve Duroc varkensvlees heeft een prominente plaats in de vitrine van slager John van Woesik en dat is niet zonder reden. John heeft heel bewust gekozen voor Heyde Hoeve omdat het varkensvlees is met een goed verhaal. “Het Heyde Hoeve varkensvlees is echt anders dan ander varkensvlees. Het vlees is van het Duroc ras en dat is lekker stevig met een lichte marmering. Het is perfect vlees om mee te werken en de klanten waarderen dat. Het heeft meer smaak en er zit een goed verhaal achter, ik weet exact waar het vandaan komt. Het komt van boeren die op duurzame wijze hun varkens houden en hun dieren met liefde en respect verzorgen. Dat laatste wordt door klanten ook steeds meer gewaardeerd”.

Traiteurslager

John van Woesik (54) nam drie jaar geleden de zaak over van (stief)broer Jan Aarts en zijn vrouw Petra, waarmee het slagersbedrijf in de familie bleef. Samen met zijn vrouw Thea en 17 medewerkers zorgen ze er voor dat de slogan “de winkel vol lekkers” volledig van toepassing is op het bedrijf. John heeft geen behoefte om de naam van zijn zaak te veranderen. Belangrijker is het feit dat begin 2020 de winkel volledig werd verbouwd en daarmee een ruime en professionele uitstraling heeft gekregen. Ook heeft John van Woesik er voor gekozen om zich aan te sluiten bij de “Traiteurslager” organisatie. Een organisatie die past bij zijn visie en waarbij John zelf de touwtjes in handen heeft. En toen kwam corona. Het zorgde er voor dat de heropening met inachtneming van de maatregelen een wat ander karakter kreeg dan gedacht. De omzet heeft er niet onder geleden. Integendeel, de klanten uit Ammerzoden en omgeving weten de weg naar De Haar prima te vinden.

Heyde Hoeve ambassadeur

Met het ambassadeurschap van Heyde Hoeve snijdt voor John van Woesik het mes aan twee kanten. Het biedt hem de mogelijkheid om zijn klanten te bedienen met varkensvlees met een goed verhaal en volop inspiratie. Daarnaast fungeert hij voor Heyde Hoeve als uithangbord om te laten zien wat er mogelijk is met dit unieke vleesconcept. Dat gebeurt door middel van presentaties, workshops en mooi campagnemateriaal. Het past precies in de strategie van de ondernemer John van Woesik: Bewust kiezen voor smaak en vlees waar een eerlijk verhaal achter zit!

 

Geïnteresseerd in het Heyde Hoeve concept vlees en de “Smaak van vrüger”? Ga naar: www.heydehoeve.nl

Traiteurslager Aarts. De Haar 34, Ammerzoden tel. 073 – 599 1246

www.traiteurslageraarts.nl / info@traiteurslageraarts.nl

+ There are no comments

Add yours