Eigen merk

Het betere vlees van de Heyde Hoeve

Van oudsher worden merken sterk door de verbinding met goede producten. Maar het wordt steeds belangrijker dat een goed product ook uit een ‘goed huis’ komt. Heyde Hoeve gaat nog verder om de superioriteit van het merk te onderstrepen. Die superioriteit herkent u niet enkel aan de kwaliteit van het varkensvlees of aan de plek waar de varkens opgroeien. Die superioriteit is ook zichtbaar in de betrokkenheid van alle partijen in de voedselketen. De varkensboer, de graanleverancier, de transporteur, de slager, de detaillist, maar zeker ook de consument.

 

 

Coöperatiemerk

We noemen ons merk een coöperatiemerk. Een coöperatiemerk geeft bekendheid aan de kwaliteit van ons varkensvlees. De boerderijen waar onze varkens opgroeien en de manier waarop wij varkens houden en vlees produceren. Van het graan voor het voer tot de ultieme smaakbeleving van de consument. En de gezamenlijke voldoening om hier deel van uit te mogen maken.

 

Van deze tijd

De Heyde Hoeve staat met haar merkbenadering voor het principe dat niet alleen producten en organisaties worden gemerkt. Het is ook de identificatie met een gemeenschap van belanghebbenden in de voedselketen die zich aangesproken voelen door een duurzame, eerlijke en heerlijke manier van werken en leven. Een gemeenschap waar menigeen graag  bij wil horen. Een coöperatiemerk dus.

Bert Rijnen, voorzitter van de coöperatie en Tiny Schepers